söndag 1 maj 2011

Första Maj

Att gårdagen blev sen och sömnen liten kändes idag! Blev väckt halv sex!!!! av M som undrade om hon fick bada i poolen. Neeej, gå och lägg dig det är mitt i natten blev svaret.
Vid åtta gick barnen upp och jag låg kvar och slappade, blev ju inte så mycket sömn.
I och Ms kompis K var här med en kompis till henne A. De tittade på när I och M badade. De hängde på kanten och jag sa till flera gånger att de inte fick hänga där den kan gå sönder. K slutade med A satt två minuter senare på kanten med benen dinglande över vattnet. Mitt hjärta höll på att stanna, tänk om hon ramlat ner och dött.
Det har sprungt barn här fram till halv två. Då fick vi lite egentid och lugn och ro. Tror inte barnen behövde det men jag behövde det.
I och M badade och hade kul. Sen stängde vi igen, det var så kallt i luften.
Nu är dom nattade och jag sitter och slötittar på tvn.
Imorgon blir en dag fylld av möten. Hoppas dom går bra.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar