söndag 22 maj 2011

Trötter

Klockan är nio på morgonen och jag längtar tills det ska bli kväll så jag kan gå och lägga mig igen.
Satt uppe och väntade in ungdomarna som varit på bio. Somnade väl runt ett och blev väckt av ett varningsskall vid fem. Småflickorna hade satt på tvn i Ms rum ganska högt och Spike markerade, fick gå in och sänka volymen rejält. Talade om för dom att det inte var nåt på tvn ännu och att dom kunde somna om men nej det ville dom inte. Dom skulle vara vakna och vänta på barnprogrammen.
Jag tog en sväng ut med vovven och sen gick vi och la oss igen. Blev väckt igen vid sju och då var det bara att gå upp. Flickorna höll på att städa i badrummet, dom torkade handfat, skura toaletten och golvet och fejade och hade sig. Speglarna är "dimmiga" och randiga, men oj vad fint det blev och var duktiga dom var.
Gick upp för att börja med frukost men när jag hållt på ett tag blev jag alldeles snurrig i huvudet och mådde illa så jag fick lägga mig en stund. Ulkade men som tur var kom inget upp, trötthetssymptom.
Kokte ägg och te till frukost, hade thekaka hemma så det blev en god frukost.
Får se vad som blir av denna dagen, hoppas på att den blir lugn bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar